Sizinkiler uyuyormu kızlar ya. Benim 7 aylık oğlan gece zaten toplasanız 2 saat belki uyumuştur, sabah 6.30 gibi kalktık hâla onunla uğraşıyorum inanın uyumadı. Gözünden uyku akıyor ama inatla inatla uyumuyor. Yanından gittiğim an çığlık kıyamet. Ne ev işi yapabildim ne yemek. Kaldım yanında. Sürekli de oyun istiyor. Derdi olsa ben yanındaykende ağlar. Çok yoruldum çok..