momyboy Arkadaşlar mememde bi şişlik var beze elime geliyor ağrı yapıyor emziriyorum süt kanalımı tıkandı acaba neden olabilir
dmlagnr Bende de vardı ultrasonda fibroadenom çıktı muayne olmanizi tafsiye ederim eğer oynuyorsa sabit ve sert değilse korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum
momyboy Emziriyorum ondan kaynaklıdır diye düşündüm ama umarım kötü bişi değildir 2 gündür bu şekilde
dmlagnr momyboy genel cerrahiye belkide gerçekten süt toplanmistir emzirirken çok normal hele yenidoğan bebeğin varsa
momyboy dmlagnr emziriyorum 7 aylık bebeğim işe başladım sağmadm 5 saatte emmedi ondan mı acaba baya yumurta kadar büyük sert ve kırmızı
dmlagnr momyboy mastır olmuşsun canım sıcak suya gir hemen masajla ovala sütünü sağ yoksa ateslenirsin
momyboy dmlagnr ateşim var gibi hissediyorum of ben bunu daha önce de yaşadım ama şuan mastit mi başka bişey mi bu şişlik onu ayırt edemedim