Kızlar selam,bebeğim 6 aylık,yaklaşık bir haftadır akşam uykusuna yattığında bazen bir bazen 5-10 dk da uyanıyor ve ağlıyor.Meme emmek istiyor bir iki çekip bırakıyor.Yanında olunca ya da yanında yatınca uyanmıyor.Anne sütü alıyor fakat bu aya kadar hiç bu şekilde yapmıyordu.Genel bir sıkıntısı yok.Okuduğumbilgilere göre ayrılık korkusu yaşıyor. Ve bu durum beni zorluyor ve yıpratıyor.Anneler yaşadıysanız eğer nasıl aştınız?Engin bilgilerinize ihtiyaçım var! Teşekkür ediyorum.🌺