balmom59 Kızlar bi kaç post açmıştım göbeği düşmedi diye bugün doktora gittik 13 günlük oldu çünkü enfeksiyon yok çok şükür ama 7 güne daha düşmezse kan alınıp araştırmaya veriliyormuş Nasıl oluyor acaba bilen varmı
Dondurmalikahve balmom59 7 güne daha düşmezse kan alınıp araştırmaya veriliyormuş Nasıl oluyor acaba bilen varmı Kim dedi bunu 21 güne kadar normal 1
gizemm01 balmom59 benim kızın da göbeği 14 gün sonra düştü. Doktor 20 gün bekleriz düşmezse müdahala ederiz demişti. Bende düşsün öyle banyo yaptırırım demiştim doktor yok yıka bişe olmaz dedi eve geldim yıkadım ve göbek anında düştü
aybarssena balmom59 doktor bizimkinin 3.gününde ufak bir müdahale yaptı hızlı düşsün diye 5.gün düşmüştü. Belki öyle bir şey yapmak gereklidir
sirinnnn balmom59 bizimde 1 ayda düştü wnfeksiyon falan yoksa korkmayın evet bebekten kan alıp bazı değerlere bakıyorlar
Dondurmalikahve balmom59 gün düştü hiç bir şey demedi doktor 21 gün diyorlar genelde doktorlar şaşırdım.
Cylnmiray balmom59 17 günlük düştü. Bence korkmayın enfeksiyon filanda yokmuş. İlla düşecek o göbek 🫶🌸
elbay53 balmom59 benim kızımın gobegı de 14 gün sonra düşmüştü.doktor düşmeden yıkama demıstı kontrole gıttıgımıze dusmedıgını görünce yıkayabılırskn ama kuru tut dedi.sız de bebegı yıkadıktan sonra mendil koyabılırsknkz göbek bagına