Bernauslu bende oyle olmuştum hatta yazın ortasında usumustum sıtma tutmustu ama asla antibiyotik kullanmak istemedim süte geçiyo diye ,bol bol dus al duşta masaj yap mastır masajı videolarıyla sonrasında sağ ve bol emzir hatta bebeğin üstüne çık memelee aşağıda kalcak şekilde emzir sütun akışı daha hızlı oluyo