Ogulveannesi wafflee_42 banAda geçen sene çıktı gidip almadım devlete bağışladım 😆😆gönlüm zengin napim parayı 🤭😆😂
Sakura-chan Deletedmom812 ufak atta civcivler yesin 😂😂😂 senin çeyrek bilete 8 milyon tl kazanman için milli piyango idaresinin 32 milyon tl ödül koyması lazım. Maalesef 32 milyon diye bir ödül koyulmadı 😂😘
Deletedmom812 Ayy kızlar şakanın suyu çıktı şaka yaptım 😂Allah nasip etmesin bana aileme haram parayı 😊
wafflee_42 Ogulveannesi Fazla para insanı bozuyor acikcasi. Şahsen ben bozulup bozulmamak için aldım bileti. Bakalım nolcak 🤪