Merhabalar, benim oğlum 18. Aya kadar iştahlı bir bebekti. 18. Ay itibari ile ağzını asla açıpta yemek yemiyor tek istediği muz, yoğurt, pilav. Kafayı yemek üzereyim kilo vermeye başladı zaten kilo alımı azdı ve sınırda olduğu için kilo aldıran mamalardan vermişti doktor şimdi onu da içmiyor. Önerisi olan var mı