Yorgunbebek Yemek yapmasını evlenince öğrendim bağzen yqpıcak bişey bulamayınca ben yemek yapmasınını bilmiyorum muyum diye sorguluyorum her yemekte kıyma ,et, biber olmayınca yemek oluyor sanki ya birşey önerin yada tarif verin 🙏🙏
Bett1 Yorgunbebek yani evindeki malzemeye bağlı ya da dışarı çıkıp alacaksan o şekilde söyleyebiliriz. Yeter ki elinin altında malzeme aklında da yemek olsun hemen oluyor zaten yemek. Bizim evde de yemek seçen bir oğlum var ona göre düşünmek beni yoruyor
Umutdamla20 Yorgunbebek Ben de yemek yapmayı evlenince öğrendim eğer dolapta sebze ya da kıyma tavuk olunca hemen yemek aklıma geliyor ama malzeme olmayınca ben de ne yemek yapsam diye düşünüyorum 🫠
kader_78 Yorgunbebek ayy bizim evde bi kocam yemek secmez gerisi seçer valla bazen bi menemen yapıp aksam yemeği olarak sunduğum bile oluyor artık sıkılıyorum onu yemem bunu yemem laflarından🤣
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ben şöyle yapıyorum: Mesela evde fasulye mi var, internete fasulye tarifleri yazıyorum, evdeki malzememe göre oradan bir tarif seçip yapıyorum. Klasik sulu fasulye yemeği yapıp geçmiyorum Değişik tarifler denemeyi, yapmayı seviyorum.
sencokbiliyon Benim de aklıma yemek gelmiyor. Baklagillerden de eşim sıkıldı artık 😃 2 aylık bebekle de uğraştırıcı şeyler yapamıyorum haliyle. Her gün düşünüyorum bugün ne pişirsem diye
sek_kahve Yorgunbebek evlenmeden önce yemek kursuna gitmiştim birkaç ay, onun bana çok katkısı oldu. Aklımda tarif olmaz ama kafama göre birleştirip güzel yemekler ortaya çıkarmamı sağladı bu kurs. Hiçbir yerde bulamayacağım herhalde 200-300 adet tarife de sahip oldum kağıda dökülmüş bir şekilde. Öğretmenimiz harikaydı kadın resmen yürüyen tarif defteriydi ve çok farklı mutfaklara hakimdi
endoplazmikretikulumiste Yorgunbebek bana göre yemekler 3 e ayrılır 😄 etli/kıymalı yemekler , sebze yemekleri -genelinin yapılışı aynı , birde çorbalar gerisi meze salata zeytinyağlı . Börek çörek işini sevmiyorum yapmıyorum da evde .
[silindi] Yorgunbebek Evlenene kadar belki iki kere yemek yapmışımdır. İki yıllık evliyim hemen hemen her şeyi yapıyorum. Hamur açma dişinda ☺ çoğu yemekleri nefis yemek tariflerinden bakarak yaptım. Şimdi hepsini ezbere yapıyorum.
twinsmomm2 Yorgunbebek lisede aşçılık okudum o yüzden yemek listem baya kalabalık yerli, yabancı sayısız tarifim mevcut 😂 öneri vermek için malzeme durumu önemli dolapta olan şunlar bunlar ya da çıkıp alicam diyorsanız ona göre öneri verilebilir ya da evde atıyorum pırasa mi var yazın Google pırasa ile tarifler vs gibi