Hamilelikten başlangıcında 6 kilo vermiştim ve hamilelik boyu sadece 5 kilogram aldım doğumdan sonra da hamile kaldığım kiloya dönmüştüm ilk bir hafta içinde 5 kilo verdim şu an çok hızlı bir şekilde alıyorum beslenmem düzensiz ama emziriyorum çok da hareket ediyorum buna rağmen hızlı kilo almak canımı sıkıyor daha bebeğim 4 aylık o yüzden diyet uygulamıyorum zaten uygulayabileceğimi de sanmıyorum beslenmem çok ayak üstü ve düzensz sizler nasıl kilo verdiniz ?