Bebeğim 9,5 aylık Son bir haftadır falan mutlaka günlük her kahvaltısını irmikle yaptırıyorum yani her ekleyeceğim şeyi irmiğin içine ekliyorum labnesi olsun avokadosu yumurtası Yani bu şekilde ilerliyorum ama günlük irmik yedirmem acaba fazla mı gereksiz mi kafama takıldı Sizce yanlış mı bir nevi ekmek niyetine karbonhidrat niyetine