Kızlar kıl konusunda çok çekiyorum çok mutsuzum. Çok kullanmam var. Jiletle alınca artıyor. Ağda ile alıyorum. Ama bu sefer iç bacak içi sivilce gibi olup siyah lekeler bırakıyor. Lazer olduğum yerde çok çok pahalı. Ipl cihazı almayı düşünüyorum. Evet buda bitirmiyor kılları uyutuyormuş. Buda işime gelir en azından sivilce leke bırakmaz diye düşünüyorum. Ağda bile yapsam 1 hafta sonra çıkıyor yine kötü görüntü oluyor.
Aranızda kullanan ve marka önerisi olan var mi?