çocukların kucağına vermeyin demek istiyorum sadece. Annemi bebekken bir kız çocuğunun kucağına vermişler. Kız da nasıl yaptıysa kalçasını çıkarmış. Köy yeri tabi tedavi falan ettirmek kimsenin aklına gelmemiş. Bebek acıdan ağladıkça hocalara götürüp dua okutmuşlar. Annemin bacağı yanlış kaynamış. Bir bacağı diğerinden kısaydı topallıyordu