Marsila Biz de Erzurum da yaşıyoruz. Aileme 12 saat mesafedeyim. Komşumlarım var çocuğum gün içinde onlarla sosyalleşiyor. Sonra çok sık olmasa da arkadaş oturmalarına gidiyorum onlar bana geliyor. Zaten üç dört ay bebek görmeye geldiler. Şimdi havalar güzelleşti,dışarı çıkıyoruz. Öyle vakit geçiyor. Ailemle de görüntülü konuşuyoruz onlara gittik geldik 15 gün hiç yabancılık çekmedi. ☺️ Siz nerede oturuyorsunuz?