Oğlum 9 aylık şuan dış dönemindeyiz fakat neredeyse 3 haftadır geçmeyen bir pişik söz konusu. Ne yedirsem hemen kaka olarak çıkıyor hatta bazen biberonla mama verirken yarısına geldiğinde başlıyor ıkınmaya. Poposu nokta nokta şekilde kızarık. Sizce başka bir sorun mu var yoksa dış dönemi geçer mi diyorsunuz