Merhaba hanımlar ☺️ 11 günlük yenidoğmuş bir oğlum var. Doğduktan 2.5-3 gün sonra sarılığı başladı sadece yüz ve göz kenarlarında. 1.5 saatte bir uyandırıp emziriyorum sütüm yetiyor eminim sağıp buzluğa bile atıyorum kalanı. Kilo alımımızda iyi ama çocuğumun rengini böyle görmek her anne gibi beni de endişelendiriyor sizin sarılık tecrübeleriniz neler? değerlerimiz önce 10.4 çıktı sonra 14.5 en son dün verdik 10.5 tu ne kadar sürer ve ne zaman çocuğum kendi rengine döner? başka tavsiyeleriniz var mı??