kubraF Kızlar herkes 40 tan sonra bebekler değişir diyor genellikle büyüklerimiz. Gece uyuyosa 40 tan sonra gündüz uyur gece uyumaz tam tersi olur diyolar. Veya daha iyi olur diyolar. Gerçek mi bu acaba ? 40 tan sonra bebeği iyi uysal olan veya daha kötü olan var mı ? Bizim bugün yarı kırkımız çıktı
AselHafsa55 kubraF bebeğim o kadar ağlayan bir bebekti ki gündüz zorla uyuturdum aşırı gazlı bir bebekti herkes 40 I çıksın düzelir dedi ama düzelmedi 😂tabi ilk başa göre daha rahat oluyor ama sen ona o sana alışıyor ne demek istediğini anlıyorsun
Sahreyldrm kubraF uyumayan ve hic susmayan bı kızım var günde toplasan 10 saat anca uyuyordur bunun 2 saati sadece gündüzleri ve uyanık olduğunda hep ağlıyor kolik ve gazlı bı bebek cevredekiler de kırk çıkınca düzelir diyorlar ama bilmiyorum hep böyle gidecek gibi sürekli yanındayim ve kucağımda asla yatıp etrafına bakınıyor artık eşim çocuğun sırtında bişey mi var bı bakalım diyor 😂 dün kirkimiz çıktı umudum inşallah düzelir 😐
Tugceeeee12345 kubraF benim bebeğim 40 tan önce gündüzde gecede çok güzel uyurdu suan bütün gün ayağımda sallıyorum ve uyumuyor malesef gündüz uykumuz hiç kalmadı gecede öyle böyle yani uykusuz günler insallah siZi beklemiyordur 😀
Sahreyldrm AselHafsa55 😂 ay kendimi gördüm yazdıklarınizda gerçekten öyle ben çocuk biraz duzeldi mi diyorum eşime ne düzelmesi daha beter oldu sen alışmışsın artık iyce diyor 😂
AselHafsa55 Sahreyldrm işten gelince eşim biraz ben vakit geçireyim diyor çocuğu uyuttuktan sonra sen sabahtan akşama kadar nasıl dayanıyorsun diyor 😂😂yaa analık işte🥰
Esranrkrgz 40 I çıkıp düzelmeyenlerdeniz bizde. Ve ilk doğduğundan beri gaz problemi var 3 ayda düzelir diyorlar bakalım.
Sevinc93 Ben bi umut olayım size, benim bebeğim 40dan sonra 3-4 gün içinde tamamen düzeldi 🙂 gece uyumayan bebek uyumaya başladı, gündüz uykuları azaldı ama bu zaten normal bi durummuş. Pozitif düşünün :)
Tugceeeee12345 kubraF yaaa şuan sana zor geliyor ama İnan belli bir süre sonra vücudun alışıyor tempoya ve artık zor gelmiyor pozitif düşün bence uykusuz kalsakta canlarımız bebeklerimiz sağolsun iyiki varlar ve iyiki uykusuz kalıyoruz Allah başımızdan eksik etmesin evlatlarımızı 😇🙏
[silindi] kubraF bisey degismiuor huyunu huy katiyor.bagiriyor isiriyor😂daha cok kucak istiyor benim kizim 4 aylik hala koala gibi 2 sn bensizdurmaz
Shn kubraF bizimde dün çıktı ne düzenli gündüz uykusu nede gece uykusu var anlamadım🤷🏻♀️Sen bebeksin bebekler uyur diyorum ama yok uyumuyo😂😂
Sahreyldrm AselHafsa55 seninki yine öyle diyormuş benimki çocuk ağlıyor çatlamaya geliyor ben biraz hoplatiyorum ediyorum tam yoruluyor alıyor çocuğu uyuyor o da hemen bak ben uyuttum diyor 😂😂geçenlerde bı almadı kucağına sen görmüyor musun hâlimi dedim artık kafayı yiycektim çocuğu ben uyutuyorum zaten niye yaptıklarımı görmüyorsun diyor Allah'ım delircem 😂😂😂