Newmother07 Elvin12 yanlış bilmiyorsam kayınbabam iphone 13 48 bine aldı aylık 16 ödüyor 3 ay taksit daha fazla taksit imkanı yok bildiğim kadarıyla. Teknosadan almıştı
bizdejantikizlardik Elvin12 Bekarken Turkcell de çalışıyordum. Taksit yapamıyorduk pahalı telefonlara. Müşteriler bankadan taksitli nakit avans çekip bize peşin öderlerdi. Taksitleri de bankaya ödüyorsunuz. 12 ay taksit oluyor öyle
NmalkoC Elvin12 eşim eylülde cıktıgında 15 i almıştı hepsiburadadan peşin fiyatına taksit seceneğide vardı orayabi bakın isterseniz
gamze150 Üstelik eski telefonu da alıyorlar benim eskiyi 13500e aldılar piyasada telefondular 11 veriyordu
ikiekmekaldimevegidiyorum Bireysel kartlarda artık mağazadan teknolojik alet alımında taksit olmuyor fakat bankanızı arayıp taksitlendirebiliyorsunuz. Ticari kredi kartına sadece mağazada 3 taksit yapıyorlar
gamze150 ikiekmekaldimevegidiyorum benim 1 ay oldu yeni geldiyse bilemiyorum kart olayları falan sürekli değişiyor
Cennetkokulum___ bizdejantikizlardik kardeşim faturaya ek aldı iPhone 15 bu şekilde oluyor mu peki şu an