sebnem sevgili anneler kızım 3 ay 22 günlük 4. ayı biticek yani az kaldı kafasını tutuyor şuan ama bazen öne doğru atıyor karşıya dönük tuttuğumda bi süre sonra aşağıya doğru toparlıyor kendini eğiliyor tam olarak kafasını kontrol etmesi 5. ay dolunca mı oluyor acaba ☺️
Mervclk sebnem şuan 4 aylık kızım uzun süre tutuyor etrafa bakınıyor kucaktayken yüz üstü koyuyorum kendini kaldırmayı öğrensin diye ama sinirlenip ağlıyor ona
sebnem [bilinmeyen] ay aynen bizimde sürekli öyle çok tatlı da yüzüstü koyuncada ıh ıh yapıyor sıkılıyor 😀
Elifsaremm Bizimki doğduğundan beri kafasını tutuyordu çeviriyordu bazı çocuklar erken tutarmış ama 4 aya kadar da normal diyorlar tutması sizinkide birkaç haftaya tutar inşallah
sebnem Elifsaremm tutuyor çok şükür sadece oturmak istiyor galiba artık bide yüzüme baktığında kucağımda gülerken hemen göğsüme düşüyor kafası 😀
Arvenceren sebnem bnm kzm da öyle doğduğundan beri tutuyo kafasını annm çok şaşırmştı 😂 tek olunca mama yaparken kucagmda oluyo bi izliyo şaşkın 😍
sebnem Mervclk benimkide öyle çok şükür bakıyor tutuyor yüzüstü çok durmak istemiyor ıh ıh diyor hep sanırım 5.aya yaklaşınca Allahın izniyle tutar tam
Mervclk sebnem evet her bebek farklıdır gelişimi kendilerine özel bizimki çok hareketli beni baya yoruyor kucağımda kendini saga sola atıyor kolum kopuyor taşırken😥