Kızım 13 aylık. 5 aylıkken emmeyi bıraktı mamaya geçtik ama artık mamayı içmiyor çok az mesela 120cc falan sabah ve akşam içiyor başka yok. Yemeğini kahvaltısını güzel yiyor. Mamayı tamamen bıraksam ne içireceğim? Süt içirmek istemiyorum çok fazla doktorları dinlediğim kadarıyla pek bi faydası yokmuş. Ne içirebilirim alternatifler neler mesela akşamları yatmadan önce vs. fikirlerinize talibim 🌸🌸