nnidua ek bir semptom almazsanız ve huzursuzluk oluşmazsa doktora gitmenize gerek olmaz. Zaten ayı küçük olduğu için gitseniz de şu aşamada yapacak pek de bir şey yok, doktor size paketli ve alerjik gıdaları azaltmanızı kesmenizi önerebilir yalnızca, emziriyorsanız.
3 aylık kontrolünde söylersiniz.
Ama mukus artar, huzursuzluk şiddetlenir, kusma-pişik-kanama-ciltte kızarma kabarma-hırıltı vs görmeye başlarsanız o zaman doktora gitmeniz gerekir, alerji hakkında konuşulur.
Bu haliyle şu aşamada endişelenecek bir şey yok🌱