Selam kızlar ben 5 gün geciktim şuan, geçen ayda regle 4 gün kala pozitif çıktı, 1 hafta geciktim regl oldum, diyorum ki yine en az 10 gün kadar bekleyeyim, bu arada korunmuyorruz planladığımız için, bu ay en yüksek günde korunmadık, negatif olacak diye içime doğuyor ama bilemiyorum. 🤷♀️