buket08 Kızlar yeni doğan bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz hava biraz sıcak evde öyle tek kat giydiriyorum ben patikli eldivenli tulum içine zıbın ama sanki sıcaktan pişmiş gibi boynu falan napicam nasıl giydirmem lazım bilmiyorum
defnemiraybebek buket08 ev derecesi 25 ise tek giydir hatta kısakollu falan giydir ben geçen sene haziranda doğum yaptım sadece zıbınla tutuyordum evde
buket08 defnemiraybebek derece edinip ölcsem iyi olucak bu şekilde hiç anlamiyorum kafam karışıyor hep