Merhaba kızlar kayınvalidemler, eltimler çoluk çocuk hepsinde oldu. Halsizlik ve istiğfar şeklinde. Eve serum takmak için gelen sağlıkçı arkadaş tahlil vs yapmadan direk domjz gribi demiş. Şimdi de eşime geçti ve 8 aylık kızım var. Sabah istiğfarla uyandı halsizlik var. Hastaneye gitsek ayrı ayrı bir sürü tahlil istiyorlar.Başına gelen varmı nasıl atlattınız ?