Arkadaşlar bebeğim 14 günlük gazını çıkardığı halde gaz sıkışması yaşıyoruz sürekli olarak ağlıyor uyumasiyla uyanması bir oluyor masajlar gaz damlaları işe yaramıyor bu durumu yaşayan var mı iki gündür bu şekilde gece gündüz uykumuz kalmadı 😞ekstra çözümü olan yaptım işe yarıyor diyenleri yoruma bekliyorum