Canım anneler merhaba. Oğlum 3 ayını yeni bitirdi. Doğduğundan beri memede emerken uyuyor, memede dalıyor sonra yerine bırakıyorum. Bu zamana kadar idare ettik ancak son bir haftadır meme ucu ağzından çıktığı anda uyanıyor ve ağlamaya başlıyor. Uykusunu tam alamadığı için huzursuz oluyor. Artık çok yormaya başladı beni ailem uzakta olduğu için destek alamıyorum. Yalnızca eşimin desteği ile idare ediyoruz. Memede uykuyu nasıl bıraktırabilirim tecrübe eden annelerden destek bekliyorum. Uyku eğitimi almayı düşündüm ancak 4. Ay uyku gerilemesi yaşandığı için eğitim verilmiyormuş. Uyku gerilemesinin bitmesini bekleyecek sabrım kalmadı. Yorumlarınızı bekliyorum