minikveannesii evet ben öyle mayalıyorum zaten üzerinde doğal yoğurt mayası yazıyor, bim lerde satılan altın süt var yağ oranı iyi pastörize onu hafif ısıtıp 1 tane activia ile mayalıyorum tadı da çok gğzel oluyor. Ama parantez açıcak olursam yoğurt alerjik daha nötr şeylerle başlamanı öneririm benim bebeğim ne verdiysem yiyen bir yip fakat yoğurt yediğinde ağzının kenarşarı kızarırdı yoğurt phsi farklı olfuğu için .