zehratkn Tam iki aylığız ve bir haftdır gündüzleri uyumuyor uyusada kucakta kucaktan alınca uyanıyo sizinkiler ne durumda atak haftası falan mı nedr
mihni zehratkn ay aynııı ya şu son bir haftaya kadar ne güzel uyuyodu 7de dikiliyo daha da ıyku yok çok fena
NmalkoC zehratkn oda bişeymi 3 yaşına gircek hala uyumuyor 😂 canım o aylarda gece gündüz kavramı yeni oluşur gazı olur uyumaz atak haftasıdır uyumaz o biter diş cıkarır uyumaz gece 1500 kere emmeye kalkar
mihni zehratkn aynı 7de kalkıyo uyumuyo hala uyumadı gece de 11 gibi uyuyor zoorla 3 de uyanıyo sütünü içiyo mıkır mıkır ediyo zaten 6buçukta uyanıyo tamamen toplasan 6 saat bile uyumuyor adam akıllı
mihni zehratkn ne yemek yapabiliyorum ne yemek yiyebiliyorun eşim gelince o da başa çıkamıyo fenalardauız ya