hazale966 benim doktorum kullanma 40 gün dedi onun yüzünden kullanmadım 48 kiloyum kendi kiloma düştüm normalde göbeği olmayan ben şimdi hafif göbeğim kaldı sinir oluyorum 40 günden sonra taksam da artık geçti dedim yani olmuş 2 ay nerdeyse diye kullanmadım bence kullanılması gerekir toparlaması açısından herkesin doktoru tavsiye ediyo benimki rahmi sıkmasın vs diye söyledi güya sanki gidip sımsıkı takcaktım bide 2. Yi doğursam tamam göbek iyice artar kilom az göbek önde gider artık