Herkese merhaba bebeğim 12 aylık oldu. 7. Ayda falan pütürülü yiyeceklere başlamıştım ancak her yemekte bi boğulcak gibi oluyor. Memeyi bırakmasın diye biberon ucunu ayına göre yükseltmedim onun zararı mı diye düşünüyorum. Memeyi bırakmadı ama yemeklerde sorun oldu. 2 kere boğulmanın eşiğinden döndü hatta. Yemek seçme huyu yok doktora gittik bazı çocuk böyledir 3 yaşa kadar blender yap gitsin dedi! İnstagramda bi dr yazdım çocuğum ahşap oyuncak kemiriyo ama yemeklerde böyle bi sorun yaşıyoruz doktoru da böyle dedi diye. Öyle bi çocuğa 3 yaşa kadar blende yap demek anlamsız dedi. Eşim zaten çocuk çorba içerken bile ödü patlıyo beni de tedirgin ediyo o yokken yemeklere bi çözüm bulup bu sorunu aşmam lazım artık. Önerileriniz nelerdir? Teşekkürler şimdiden