Kızlar bebeğim 70 günlük oldu sanki artık gazı daha az derken yine sancılanmaları başlıyor. Sürekli gazlıyız huzursuzuz, artık gazlıyken biberonda , memede tutmuyor zaten minnak kızım ne yapacağımı nasıl besleyeceğimi şaşırdım. Uyku deseniz o da yok acıdan yavrumda.Tam bakınma zamanları dışarıya da çıkamıyoruz bu yüzden, uyaran eksikliği de olacak diye korkuyorum.😞 herşeyi her damlayı denedik geçmiyor aksine daha şiddetlendirdi damlalar. Bu gaz ve kolik illeti ne zaman geçti çocuklarınızda? Ne zaman bebeğim acı çekmeden uyur, dışarıya çıkıp bakınmaya başlarız? Morale çok ihtiyacım var