neseli-anne 53 günlük bebeğim abartısız söylüyorum sürekli ağlıyor susturamıyoruz uyuduğu pozisyon asla değişmiycek yoksa hemen uyanıyor . Sürekli kucakta uyumak istiyor 2 beşiği var asla içinde uyumadı🤷♀️ Gece 3 e kadar ağlar 3 ten sonra ara ara 2 saatlik uyur . Memede susuyor ama sürekli de meme de tutamam . Evini hiç sevmiyor dışarı çıktığı gibi susuyor . Bazen gece 3 gibi durmayan krizlerinde arabayla gezdiriyoruz öyle rahatlıyor 🤷♀️ Bana gelince uykuya hasretim, dışarı da gezmeyi geçtim tuvalete rahat gitsem o bile bana yeter😅😅 Lavabodan çıkana kadar bebeğim ağlama krizine giriyorda🙄 Kahvaltıyı bile 7-8 de kalkmama rağmen anca 1-2 gibi yapıyorum 😣İnşallah bu dönemleri çabuk geçer tek duam bu 😫