Selam kızlar ben bi kilo verme sürecine girmek istiyorum çünkü artık göbek ve basenlerimden çok sıkıldım hiç bir şey yakışmıyor 🥺 ben doğum kilolarımi veremedim üstüne kilo aldım, sürekli diyete başlayıp dayanamayıp bırakıyorum falan klasik,bu hafta başladım salı günü aralıklı oruca çok şükür dikkat ettim şeker hamur işi vs yok porsiyonlarımi küçülttüm ve bu sabah tartıldım bir kilo vermisim,66.4 le başladım 65.4 çıktım tam adetim aslında onunda etkisi var biraz az vermenin, böyle giderse veririm belki ama işte günlük kalori hesabı yapma olsun yağ nerden nasıl gider ödem nasıl gider çok bilmiyorum,çok ödemliyim mesela anlıyorum çünkü yüzüm falan bile şiş duruyor,bu süreci bilen biriyle yapmak ve hızlandırmak amaçlı diyetisyen düşünüyorum ama oturduğum yerde yok maalesef o yüzden mecbur online olacak ama güvenemiyorum Instagram da yüzlerce diyetisyen var ama hangisi işinin ehli bilemiyorum, gerçekten başarılı ve sıcakkanlı bir diyetisyen arıyorum 😂🥲 var mı böyle tanıdığınız sizin online görüştüğunuz yada çevrenizde faaln ne bilim,bu bacınıza bir yardım edin lütfen 🥲💖