[silindi] Merhaba bebeğim 2,5 aylık gün içinde maximum 1,5 saat uyanık kalıyor sonra kendisi uyuyor. Geceleri 1 kere emmek için kalkıyor. Normalde uyumazdı gündüzleri artık alıştı mı yoksa hasta mı bilemedim. Sizin bebişler nasıl acaba
Fulyy [silindi] benim oğlum da cok uyurdu o zaman dert ederdim acaba rahatsız mı diye asıl olay 6 aydan sonra başladı kıymetini bil bol bol dinlen sonrasında sıkıntı 😫 bana da demişlerdi çünkü
[silindi] defnemomm_ defnemomm_ benim bebişte öyleydi şu 1 haftadır belki böyle hasta mı acaba diye telaş yaptım bende hic bir belirtide yok ama
[silindi] zehratkn ahh bu bebikler uyumasalar sıkıntı uyusalar sıkıntı bir şey mi var acaba diyorsun 😂
cihangirrrr zehratkn benim bebekte 2 aylık gündüz hiç uyumuyor kafayı yicem acaba bir yerimi ağrıyor diye düşünüyorum ama yok
Zengo Benim.bebekte dun uyumadi gunduz aksam 10 da yatti gece 3te kalkti bugunde full uyudu hala da uyuyor