Merhaba anneler, Eşim ist. da çalışıyor bense adana da yaşıyorum ve Şubat 'ta eşimin doğum günü var ona süpriz yapıp yanına gitmek istiyorum ama yol çok uzak bebeğimle rezil olurum otobüste. Uçakla gitmeyi çok istiyorum ama hayatımda hiç uçağa binmedim ve korkuyorum uçaktan, acaba binebilir miyim binemez miyim hiç bilmiyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var yorumlarınız çok önemli benim için teşekkür ederim 😊