Herkese merhaba,
Bebegim 18 gunluk, gogus ucum cok az oldugu icin ilk gunden beri silikon meme ucu ile emziriyorum. Emerken hicbi zaman memeyi tamamen bosaltamiyor, genellikle uyuyakaliyor ve kalan sutu de pompa ile sagarak ac oldugunu dusundugumde biberonla veriyorum. Almiyorsa da buzluga kaldiriyorum. Boyle bir durum yasayan var midir? Normal bir surec midir acaba?