Bebeğime uzun zamandır Atopik dermatit tanısı kondu. Araştırma hastanesine düzenli olarak gidiyoruz yumurtayı yasakladı vermiyorum. 3 aydır da ben tüketmiyorum ama tüketmeye başlamamı istedi doktor. Tüketmeye başladım ama kızım göğsünü boynunu ensesini kaşıya kaşıya yara bere içinde bırakıyor. Şimdilik mustela stelatopia kullanıyorum şampuanını da kullanmaya başlayacağım normal mustela kullanıyordum. Siz ne gibi çözümler buldunuz?