Yasemin158 inanın sormadım. Zaten 8 yaşında falan dis hekimine gideceğiz dişleri ayrık ve çarpık çıktığı için, o sıra bakıcam artık duruma. Korkacağı için şu an müdahe ettirmez. Bende de vardı ve ben de peltek konuşuyodum 1.siniftayken düştüm bağ koptu ondan sonra konuşmam ve dişlerim düzeldi