SemaKa 8 de kalkınca 1 yumurta haşlama ya da yağda. Sonra 11 gibi babasıyla tekrar kahvaltı yapıyoruz. Bunda da kahvaltı tarzı oluyor biraz daha. Sonra ki öğün ara öğün muzlu pekmezli sonra çorba, makarna, pilav, köfte gibi şeyler. Akşam yemeği de aynı oluyor genelde bir önceki öğünüyle. Sonra yatmadan yine çorba falan yiyor bazen yemiyor canı nasıl isterse yani 😅