durununannitoskosu yasee01 Susuz kalmaktan oluyor genellikle, suyu bol bol içirin birde idrar testi yaptırın isterseniz enfeksiyona karşı
esmagzl yasee01 daha küçükken bebeğimde olmuştu ürat kristalleri olduğunu söyledi hekim sıvı eksikliğinden oluyor demişti sonra beslenmesi düzene girince bir daha olmadı
AnneMarmelat Eğer bezde gördüyseniz Enfeksiyon olabilir Susuz kalmış olabilir Bezi uzun suredir değiştirmiyor olabilirsiniz.
Ayanne yasee01 geçen instagramda bir çocuk doktoruna sormuşlardı aynı soruyu. Derhal çocuk hekimine görünmesi gerektiği cevabını vermişti
Naimeulger06 yasee01 ama siz genede doktora gidin iciniz rahat etsin cunku bende panikleyip gitmistim☺️
esmagzl Siz bence ne olur ne olmaz bir çocuk Hekimine görünün bizim emmemiz düzene girince geçmişti hemen ama belki sizinki farklı bir sebepten dir bir de fotoğraf çekin göstermek için böyle şeyler olduğunda