gulayece Merhaba anneler. Ek gıdaya başladık. Ama piyasada çok çeşitli markalar var. Makarna lütfen, organik gurmem, penelope girme, aşçı anne vs. Siz hangilerini kullandınız? Hangilerini tavsiye edersiniz?
mervebegum gulayece diliyorum çok güzel bir süreç olur ben ilk 2 markanın ürünlerini kullanıyorum karışık her ikisinden de indirim oldukça alışveriş yapıyorum memnunum ☺️