annemioldumbensimdi_ https://imgyukle.com/i/y4MwV6 https://imgyukle.com/i/y4M9Fx Kızlar bi bakar mısın anlayan biri vardır belki
Tuba_44 annemioldumbensimdi_ benim oğlumda oldu rota e nabızda roto virüs RNA elektroforezi pozitif olarak çıkmıştı burda ne pozitif ne negatif anlayamadım sayfa geçiyor diye
sedaozan annemioldumbensimdi_ rota ve adenovirüs yok negatif çıkmış geçmiş olsun. Kakada kan mı vardı o pozitif ama
annemioldumbensimdi_ Öğleden sonra sonuç göstericez öncesinde buraya atayım belki yaptıran vardır diye sormak istedim
annemioldumbensimdi_ Tuba_44 bende bilmiyorum çıkan sonuçlar bunlar öğleden sonra göstericez doktor a
annemioldumbensimdi_ gencmom_ dün sabah 7. Dişi patlattı ben ona bağlamıştım ateş ve ishali ama dün sabahtan beri 12 13 defa bez değiştirdim bu kadar olmaz diş olsa bile
gencmom_ annemioldumbensimdi_ kakada gizli kan bulunmuş canım ishal mi ? Makat çatlaklığı vb yarası olabilir büyük ihtimalle krem verir
annemioldumbensimdi_ gencmom_ dün sabahtan beri ishali fazla o yüzden poposu yanmış gibi çok kızarık krem sürüyorum ama ishali olduğu için krem in de pek faydası olmadı
gencmom_ annemioldumbensimdi_ dişten değildir salgın var pişik kremi pek işe yaramaz kesin o kırmızılık çatlaklık vb oluşturmuştur az başıma gelmedi kızımda doktor uyuşturmak için bir krem yazmıştı o zaman rahatladık ama 1 2 hafta sürebilir
gencmom_ annemioldumbensimdi_ tamam makat aktif kanaması vardır korkmana gerek yok kızım hastanede yattı çıktı hala devam ediyor eşim annem kaynanam görümcem kardeşim ben hep öyleyiz ishal ateş vb şuan titriyorum o derecede Doktorumuz rota virüsü negatif geldiyse korkma demişti
annemioldumbensimdi_ gencmom_ bilmiyorum ya rotavirüs olmamasına sevindim ama 2 gündür çocuğum gözümün önünde eriyor sanki çok huysuz bugün uyandığından beri hep ağladı hastaneyi birbirine kattı hattı şimdi zor uyuttum
gencmom_ annemioldumbensimdi_ çok zor kızım cuma gecesinden beri kolu el delik deşik oldu durmadan serum takıldı doktorumuz salgın var dedi Allah şifa versin çok geçmiş olsun
aylizinannesiiii annemioldumbensimdi_ aşırı derecede salgın var bir haftadır bizde kızımla acillerdeydik ishal ateş kusma kusma ishal bitiyor ateş 37.5 sabit viral bir enfeksiyon dedi doktor ciddi bir salgın varmış çok geçmiş olsun