zeynepymn Kızlar emerken hırıltılı emiyor birde uyurken hızlı nefes alıp veriyor gögüs kafesi inip kalkıyor sizde yaşadınız mı
efeninannesi4207 zeynepymn bizimde öyleydi doktora gittiğimizde dkikada 73 kere nefes alıp verdiğini söyledi yatış yapıp solunum desteği verildi 2 hafta hastanede yattık. Yine doktora gidin isterseniz. Sayın bakalım dkikada kaç kere nefes alıp veriyor
suheyla92 zeynepymn burnu tikanmistir serum fizyolojik sıkıp aspire edin yani çekin wee baby vb markalardan alin. Burundan nefes alabilmesi cok onemli cunku 4. Aya kadar bebekler agizdan nefes alamiyor mutlaka acin burnunu
mommmmy Dakikada 60 nefes alışveriş normal kabul ediliyor . Yenidoğan zaten çok hızlı nefes alır. Dakika tutup sayın. Bende doktora sorduğumda bu şekilde bilgi verdi ama daha üstü sıkıntılı muhakkak doktor görmeli
zeynepymn Doktora yazdım Yenidoğan’daki normal olabileceğini söyledi serum fizyolojik yapın dedi dk da 41 flan çıkıyor normal mı sizce
suheyla92 zeynepymn yeterli nefes alamayinca oksurmeye ve boğuluyomus gibi cirpinmaya başlıyor bebek. Benim bebegimin basina geldi uc gun once cok korktum size de olmasın diye yaziyorum. Duzenli aspire edince düzeliyor
zeynepymn Öksürme olmadı uyurken hızlı nefes alıyor gögüs kafesi inip kalkıyor emerken hırıltı oluyor iki gündür deniyorum şu burun serumunu gene aynı ya doktoru da yenidoğan da nefes problemleri normal dedi anlamadım