bambam9393
Merhabalaar, yenidoğan döneminde kalp göz işitme vs. tüm kontroller yapıldı fakat 6.aydan sonra tekrar yapılsın demişlerdi. Bende bu hafta nörolojiye göz muayenesine götüreceğim inşallah.
Elleri her zaman yumruk şeklinde değil de, bazen böyle yükseğe kaldırdığımızda falan korktuğunda yapıyor.
Yürüteçde iyi olmuş sevindim zarar görmediğinize, bence 1-2 saat çocuk hiç kalkmadan yürüteçi kullanırsa sorun olur, günde 10-15 dk dan , hadi yarım saat olsun, bir zarar olacağını düşünmüyorum aslında.
Bende aldım, daha doğrusu bi arkadaş verdi
10 dk bile durmuyor ki hemen sıkılıyor