Caglafalan yaa ben de bebekken çok korkarmışım ezandan sabah ezanlarında beşiğin yatağın altına girermişim:)) sanırım bişi de yapmamış annem :)) ben de yakın oturuyorum ama korkmadı kızım oğlumu daha bilmiyorum bakalım, sürekli yanında dua ezan açın normal sesle tepkisi azalır diye düşünüyorum ki dışarıya çıktığımız zaman da dış sesler bazen fazla oluyor müdahale edemiyoruz alışıyorlar