4 yaşına girecek kizim vurma eğilimi basladi ve küfürlü derken mal ne biçim annesin ne biçim babasın gibi kelimeleri basladi bayramda babanesine gittik ve çok farklı bi cocuk oldu kuralci bi anneyim bi şeyi bikere hayır dediğimde evet demem keskin bi şekilde hayır der sebebini soylerim eşim dayanamaz ve yapar dedigini kotu polis olurum neyse mal diyor istemiyorum sizi diyor önce güzel konustim kizdim hatta artık dışarıda insanların içinde yaptığı için ellerine vurdum ilkkez ama bunlar çözüm değil nasl yapayiyim bu öfke bu sinir nasl geçecek lütfen yardımcı olun ne yapacağımı şaşırdım kızmak vurmak hakkım değil o bi birey farkındayım ama parkta vs mal diyo asla böyle bi cocuk değildi babannesi ne yaptı etti bilmiyorum 20 günde kizimi mafffetti