Keslin_3 Pazartesi sünnet olduk çok şükür şu an da iyi sadece o bölgesi yağlı olduğu için doktor bize pipisini oynatin dedi bugün 5. Hergün yapiyorux ama çok ağlıyor hala yara birde bizim ki çok mız mız hemen ağlıyor acaba yara iyileşse de öyle mi yapsam sünnet anneleri yardim edin😀
LuzClarita Keslin_3 Biz 10. gün başladık. Canı çok yanar diye bekledik ama fark etmedi bile. 1 ay yapacağız. (Doktorumuz bu şekilde yönlendirdi.)
Kuzeynepp Keslin_3 ah geçmiş olsun siz yinede arada elinizle hafif derisini geri ittirin cnkü sünnetten snra yapısma içe kaçma falan cok oluyormuş. İleride bi sorun yaşamamak adına her alt değiştirmede değilde birkaçında yapın bnce.
zeka Keslin_3 kaç yaşında bebeğiniz geri çekme için bizde on günden fazla bekledik hiç ellemedik. Sonrasında geri çektik ki yapışma olmasın ama onu da iyi yapamamışz bugün bir ayı doldu doktor gösterdi nasıl yapacağımızı
Dogacelik Keslin_3 benim doktorum normal hayatınıza devam edin dedi. Böyle bir şey önermedi. Görüntüsü eğri büğrü olur takılmayın uzun vadede büyüdükçe kendi kendine düzelecek dedi. 1 hafta oldu. Krem sürmekten başka bişey yapmadım.
kbrkn Bizde pazartesi günü sünnet olduk, doktora sordum geriye geriyr kremi süriyimmi diye burdan okumuştum onu da, bana yok gerek yok falan dedi🙄 sizler nasıl yapıyosunuz onu, detaylı bi anlatır mısınız lütfen
zeka kbrkn on gü falan hiç ellemeyin pipiyi kremi doğrudan sürün geriye çekme yaparsanız canı çok yanar şu an
Keslin_3 kbrkn bende bi sefer teramicy sürüyorum her sabah geriye doğru çekip krem sürmek valla bugün aklıma geldi yarin yapicam ama tek başima çok hiç durduramiyorum eşimle yapicam
Keslin_3 zeka 13 aylık canım bizde bugün sorduk 2 günde bir yapin dedi ya zaten çiş yapinca o pipi oynamiyor mu uzuyordur. Valla kendimce mantik yürüttüm ben erkek annesi olmak ne zormuş😀
rumununefe Bende geçen hafta sünnet ettirdim oğlumu ama bana da hareket ettirin pipisini diyen olmadı hiç çevremden de duymadım bi sorun olur mu ki acaba hareket ettirmesek
Keslin_3 Dogacelik yani bende öyle camım sadece ucuna sürüyorum geri çekmeyide çok yaptirmiyor ağlayinca hemen birakiyorum
tubasd Keslin_3 geçmiş olsun hayırlı olsun Zaten iylesirken yapışma olmaması için geri çekme yapılıyor