Alışkanlıktan maalesef. Gece emzirmesini kesmekten başka çareniz yok. Birkaç hafta yine uykusuz kalırsınız ama kalıcı olur . Gece uyandıkça su verin geri yatırmaya çalışın. Direnecek ağlayacak ama vazgeçmeyin . Birkaç hafta sonra hiç kalkmamaya başlayacak . Ama Burda önemli olan dik durmak bir kere vazgeçerseniz bıraktırmak çok zor olur