Moms0710 Bir gün önce sagdığım ve dolapta bekleyen sutumle yeni sagdığım aynı sogukluk derecesine getirdigim sütümü birleştirebilir miyim? Buzluğa atacağım işe başlayacağım için. Dün sagdığım süt buz dolabında kesik kesik olmuş bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
tubizeyn Moms0710 birleştirilmese daha iyi illa birleşecekse aynı soğuklukta olmalı diyolar ama gece sütü gündüz sütü de farklı oluyormuş. Ben birleştirmiyorum. 1 2 saat arayla sağdıklarımı birleştiriyorum bi tek. Kesik görüntüsü de azcık sallayınca düzeliyor.
nnidua Moms0710 aynı gün olan sutlerinizi birleştirin yani şimdi sagdiniz diyelim bir sonra ki sağım 3 saat sonraysa onu birlesitirin yani daha fazlası olmasın demişti bana hastane çalışanları
vaveyla__ Ben birleştiriyorum, aynı sıcaklıkta olacağı işin sorun olmaz Kesik kesik benimkide oluyor yağdan sanırım, biraz çalkala geçiyor 🤗
Moms0710 Bundan sonraki sagdiklarima söylediğinizi dikkate alicam bunu böyle birleştirmiş oldum umarım sorun olmaz