14 aylık bebeğim aylardır hiçbir şey yemiyor, tüm günüm ona bir şeyler yedirmekle geçiyor. Tüm değerleri iyi, balık yağı aldım belki bir faydası olur diye onu da içiremiyorum geri çıkarıyor. Ağzını kiltliyor ve asla açmıyor. Çeşit çeşit tarif yapıyorum ama yok sadece oyun oynuyor atıyor hepsini. Çokkk üzücü ve yıpratıcı bir durum. Belki bir çözüm önerisi olan vardır. Ben yapabileceğim her şeyi denedim dışarıda balkonda oyunla yedirme vs., bilemiyorum