Doga80 Başına gelen var mı ya neden olabilir, ucunda beze gibi bir şey var sanırım ordan gelmiş, Solu sağdım sağa geçtim baya da akmiş süt de ziyan oldu, doktora gitsem mi
Kuzeynepp Doga80 merhaba bnde emzirıorum ama sagıcak kadr cok sütüm olmadı pek😁 bikaç ay once göğsümde sertlk vardı o zman sagdım bndende kan geldi korktum ama belki ucu falan yaradr die düşündm emerken hep oynuyor cnkü gitmedm doktora.
Nesrin_kumral Bnmde göğüs çatlağım oluşmuştu gece emzirdim aciyordu ama karanlıkta bakmadım sabah bı uyandım bebeğim kusmuş kanlı kanlı meğerse kanı içmiş. İnşallah zararı yoktur
Doga80 Nesrin_kumral oy kıyamam, enfeksiyon vs yoksa korkmanıza gerek yok bence ,geçmiş olsun size de